Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 05, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza wizerunkowa kampania Burger King w telewizji ogólnopolskiej

Sieć restauracji Burger King rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową w telewizji ogólnopolskiej, której celem jest promocja wizerunku firmy.

Dotychczas w ramach akcji promocyjnych Burger King prowadził głównie lokalne kampanie w radiu i na nośnikach zewnętrznych, dla których uzupełnieniem były działania w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. „Liczba naszych restauracji dynamicznie rośnie, jesteśmy już obecni w 14 miastach w Polsce. Uznaliśmy zatem, że to dobry moment, by pojawić się w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych z pierwszą, wizerunkową kampanią reklamową„ - informuje w komunikacie prasowym Daniel Kasper, brand president marki Burger King.30- i 15-sekundowe spoty emitowane będą do 11 czerwca m.in. w telewizjach TVN, Polsat, TV 4 i Discovery. Reklamy pojawiać się będą także w tematycznych kanałach filmowych (Canal+, Ale Kino, Filmbox, Movies 24, Zone Europa, Universal, AXN, 13th Street, Kino Polska), muzycznych (Vh1, VIVA, MTV, Eska TV), sportowych (Canal+ Sport, Extreme Sports, Orange Sport Info, Sportklub) i przyrodniczych (National Geografic, Planete, Travel Channel). Autorem kreacji kampanii jest agencja FireFly Creation (FireFly Group). Produkcją spotu zajęła się firma Badi Badi fx studio, za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction.

(DOK, 05.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.