Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 05, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN zakończył emisję serialu "Usta usta" ze średnią 2,1 mln widzów

Trzecia edycja serialu "Usta usta" przyciągała do TVN średnio 2,1 mln widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Serial był nadawany od 1 marca, we wtorki o 21.30. TVN miał w czasie jego emisji średnio 15,2 proc. udziału w rynku. Liderem pasma był TVP 2 z udziałem 25,6 proc. (m.in. końcówka "M jak miłość", "Kulisy serialu »M jak miłość«", "Magazyn Ekspresu Reporterów"). TVN wyprzedził jednak pozostałych konkurentów: TVP 1 miał 13,9 proc. udziału (pasmo filmowe, program "Mam inne zdanie"), a Polsat 13,4 proc. (pasmo filmowe, serial z cyklu "CSI"). W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) TVN miał już tylko niewielką stratę do lidera. Udział Dwójki wyniósł bowiem 20,3 proc., a TVN – 19,8 proc. Trzeci był w tej grupie Polsat – 14,9 proc., a czwarta Jedynka – 12,8 proc. Ze sprzedaży reklam przy serialu TVN uzyskał 11,7 mln zł (trzecia edycja liczyła 10 odcinków). Ostatnia edycja "Usta usta" wypadła pod tym względem najsłabiej: wiosną ub.r. emisja pierwszej serii 13 odcinków przyniosła 15,7 mln zł, a jesienią wpływy reklamowe drugiej edycji (12 odcinków) wyniosły 19,1 mln zł (dane o wpływach cennikowe, bez rabatów). Łącznie serial przyniósł stacji 46,5 mln zł. Dane Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 05.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.