Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 04, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirusowa kampania soków BoboVita

Nutricia Polska prowadzi opartą na marketingu wirusowym kampanię reklamową soków w kartonikach marki BoboVita.

Soki promuje 45-sekundowy film w Internecie, przedstawiający sześcioro dzieci degustujących nowe soki BoboVita w kartoniku ze słomką. Odgłosom radosnego siorbania towarzyszy melodia ”U can’t touch this” (MC Hammer). Za pomysł i realizację kampanii odpowiadają agencja Pride & Glory Interactive i dom produkcyjny PinkTank.

(RUT, 04.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.