Carlsberg promuje konkurs z biletami na Euro 2012
29.04.2011, 08:18
Carlsberg Polska, sponsor Euro 2012, promuje konkurs, w którym do wygrania są bilety na mecze mistrzostw.
Aby wziąć udział udział w konkursie, trzeba kupić piwo Carlsberg oznaczone promocyjną etykietą. Następnie należy zgłosić swój udział, wysyłając SMS z kodem znajdującym się pod kapslem. Podwójne bilety będą rozdawane codziennie od 2 maja przez cały rok. Promocja zostanie wsparta kampanią telewizyjną, do której spot przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a także działaniami internetowymi oraz materiałami reklamowymi w sklepach. Za obsługę loterii odpowiada agencja EURO RSCG Marketing House, za obsługę strony internetowej loterii - agencja Byss.pl, a za działania PR - Ciszewski Public Relations. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.(RYD, 29.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










