Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carlsberg promuje konkurs z biletami na Euro 2012

Carlsberg Polska, sponsor Euro 2012, promuje konkurs, w którym do wygrania są bilety na mecze mistrzostw.

Aby wziąć udział udział w konkursie, trzeba kupić piwo Carlsberg oznaczone promocyjną etykietą. Następnie należy zgłosić swój udział, wysyłając SMS z kodem znajdującym się pod kapslem. Podwójne bilety będą rozdawane codziennie od 2 maja przez cały rok. Promocja zostanie wsparta kampanią telewizyjną, do której spot przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a także działaniami internetowymi oraz materiałami reklamowymi w sklepach. Za obsługę loterii odpowiada agencja EURO RSCG Marketing House, za obsługę strony internetowej loterii - agencja Byss.pl, a za działania PR - Ciszewski Public Relations. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

(RYD, 29.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.