Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 28, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Macroscope OMD zdobył budżet Polpharmy i Herbapolu

Dom mediowy Macroscope OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla Polpharmy i Herbapolu Lublin.

Obie te firmy obsługiwał dotychczas Universal McCann. We wspólnym przetargu spółek startowały jeszcze: MediaCom Warszawa i ZenithOptimedia. Polpharma to producent leków, do którego należą marki: Etopiryna, Polopiryna, Pyralgina, Ranigast, Scorbolamid. Herbapol Lublin, producent preparatów ziołowych, ma w portfolio: Figurę, Slim Figurę, Green-Up, Nervomag, HerbaPini.

(RYD, 28.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.