Artyści streetartowi w kampanii piwa Desperados
27.04.2011, 09:02
Wprowadzenie na rynek nowej, dużej butelki piwa Desperados (Grupa Żywiec) wspiera kampania ambientowa z udziałem artystów streetartowych.
Launchowi nowego opakowania piwa Desperados towarzyszy kampania, do której zaproszono jednego z bardziej znanych artystów streetartowych na świecie Héola Jeffroya z Francji. - Héol maluje obrazy w sposób bardzo spektakularny, najpierw długo rozlewa farby z kubłów, a dopiero potem używa wałków i pędzli - mówi Anetta Gołda z Grupy Żywiec. Obraz będzie powstawał dwa dni (27 i 28 kwietnia br.) pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie na siatce mesh o wymiarach 17 na 17 m. Następnie zawiśnie jako reklama wielkoformatowa przy stacji metra Świętokrzyska. Zadaniem artysty będzie namalowanie według własnej wizji nowej dużej butelki piwa Desperados. Swoje wizje nowego opakowania piwa Desperados zaprezentuje też siedmiu polskich artystów streetartowych. Ich prace pojawią się w Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Gdańsku, Łodzi, Krakowie i we Wrocławiu. Butelkę o pojemności 580 ml wprowadzono na rynek na początku kwietnia (obok opakowania o pojemności 400 ml, które pozostaje w sprzedaży). Za akcję ambientową odpowiada agencja Euro RSCG.(KSZ, 27.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










