Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 27, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

K2 Internet wygrała przetarg na obsługę interaktywną PKO Banku Polskiego

Agencja K2 Internet wygrała przetarg interaktywny PKO BP. Umowa o współpracy została podpisana na trzy lata.

K2 Internet będzie teraz wiodącą agencją interaktywną dla banku (zamiast Hypermedia). Do jej zadań należeć będzie wsparcie strategiczne i operacyjne w Internecie. Dodatkowo agencja odpowiadać ma za działania m.in. mobile marketingu, planowanie mediów na stronach WWW, a także promocję wizerunkową banku oraz produktów i usług całej grupy kapitałowej. Wiodącą agencją reklamową banku jest DDB, planowaniem mediów zajmuje się Universal McCann. PKO BP w ub.r. wydał na reklamę w telewizji, radiu, prasie i na nośnikach zewnętrznych 59,7 mln zł - o 33 proc. mniej niż rok wcześniej (dane cennikowe Kantar Media).

(DOK, 27.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.