K2 Internet wygrała przetarg na obsługę interaktywną PKO Banku Polskiego
27.04.2011, 09:01
Agencja K2 Internet wygrała przetarg interaktywny PKO BP. Umowa o współpracy została podpisana na trzy lata.
K2 Internet będzie teraz wiodącą agencją interaktywną dla banku (zamiast Hypermedia). Do jej zadań należeć będzie wsparcie strategiczne i operacyjne w Internecie. Dodatkowo agencja odpowiadać ma za działania m.in. mobile marketingu, planowanie mediów na stronach WWW, a także promocję wizerunkową banku oraz produktów i usług całej grupy kapitałowej. Wiodącą agencją reklamową banku jest DDB, planowaniem mediów zajmuje się Universal McCann. PKO BP w ub.r. wydał na reklamę w telewizji, radiu, prasie i na nośnikach zewnętrznych 59,7 mln zł - o 33 proc. mniej niż rok wcześniej (dane cennikowe Kantar Media).(DOK, 27.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










