Kompania Piwowarska w maju rozpocznie promocję swoich marek
26.04.2011, 09:10
Na początku maja br. rozpoczną się telewizyjne kampanie reklamowe marek Kompanii Piwowarskiej: Tyskie, Lech, Żubr i Redd’s.
Lech promowany będzie spotem po raz pierwszy zrealizowanym przez McCann Erickson - poprzednio dla marki pracowała Grandes Kochonos. Zmiana agencji nie oznacza odejścia od strategii reklamowej dla tej marki, która promuje się sloganem "Zimny Lech". Za telewizyjny spot dla Tyskiego, którego akcja tym razem rozegra się w amerykańskim barze, odpowiadają DDB i Tequila. Nowe spoty Żubra przygotowała Paralotna, natomiast Redd’s - agencja Grey. Działania potrwają kilka tygodni, będą wspierane w Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kompania Piwowarska w ub.r. wydała na reklamę 161,2 mln zł, najwięcej spośród wszystkich producentów piwa. (Dane: cennikowe Kantar Media).(RYD, 26.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










