Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 21, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Założyciel Polskiego Domu Mediowego menedżerem marketingu BZ WBK

Piotr Wałęski, do niedawna prezes Polskiego Domu Mediowego, rozpoczyna pracę w dziale marketingu Banku Zachodniego WBK SA.

Jak podał internetowy serwis "Media & Marketing Polska", Piotr Wałęski, były szef biura marketingu i zastępca biura reklamy TVP, a także były dyrektor reklamy TV Puls, będzie pracował w dziale marketingu banku BZ WBK jako media manager. Od jesieni 2009 roku Wałęski był prezesem Polskiego Domu Mediowego, który zrzeszał lokalne niezależne domy mediowe: Equinox Polska, Value Media i Media Concept. Firma miała stać się konkurencją wobec dużych sieciowych domów mediowych. Nic z tego nie wyszło. - Partnerzy nie dogadali się, bo woleli działać w pojedynkę - mówi Maciej Hutyra, prezes Value Media. O nieudanym projekcie nie chce już wspominać Piotr Wałęski: - Operacyjnie ten projekt trwał tylko dwa miesiące, potem pracowałem jako freelancer, byłem doradcą dużych firm mediowych.Wałęski w dziale marketingu BZ WBK ma się zajmować współpracą z partnerami reklamowymi banku w zakresie obsługi mediowej, w tym współpracą z domem mediowym Starcom, który obsługuje ten bank od początku br.BZ WBK od 1 kwietnia br. należy do grupy Santander i przygotowuje się do dużej akcji rebrandingowej.

(KSZ, 21.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.