Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 21, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska drużyna naprawdę wygrała program "Wipeout – Wymiatacze" w TVN

Realizowany w międzynarodowej koprodukcji program "Wipeout – Wymiatacze" rzeczywiście wygrała drużyna z Polski – choć nie wszystkie telewizje pokazały ten sam finał widowiska.

”Wymiatacze” to projekt, w który zaangażowały się: TVN, czeska TV Nova, słowacka TV Markiza, ukraiński Inter i białoruska ONT. W programie rywalizowały cztery narodowe ekipy (Czechy i Słowacja połączyły siły). TVN zakończył emisję ”Wymiataczy” w ostatnią niedzielę, w finale pokazując triumf polskiej drużyny. A potem pojawiły się wątpliwości. Portal Reality-tv.pl napisał, że widzów programu ”najprawdopodobniej oszukano”, bo ”na Ukrainie ogłoszono, że w programie zwyciężyli Ukraińcy, na Białorusi – Białorusini, a w Czechach i na Słowacji – drużyny z tychże właśnie krajów”. – Polska wersja jest prawdziwa, puchar zwycięzców programu trafił do Warszawy – zapewnia producent Jarosław Ostaszkiewicz z firmy Endemol. Jako dowód przedstawia protokoły sędziowskie finałowego odcinka. Rzeczywiście, wynika z nich, że aż do ostatniej konkurencji (wipeout zone - strefy finałowej) prowadzili Ukraińcy. Polacy zajmowali drugie miejsce. Ale w końcówce polskiej drużynie udało się ich wyprzedzić o trzy sekundy. – Jeśli ukraińska telewizja pokazała co innego, to ich problem – kwituje Ostaszkiewicz. Na publikację Reality-tv zareagował jeden z polskich zawodników Filip Stachowiak. Potwierdził zwycięstwo swojej drużyny i napisał: ”Gdy zobaczyliśmy, że Ukraińcy nagrywają odbieranie pucharu, patrzyliśmy tylko na nich z zażenowaniem. Białorusini nie byli jeszcze tacy bezczelni (…), ale również nagrali, jak się cieszą z pucharu”. Jeśli będzie powstawać druga edycja ”Wymiataczy”, niewykluczone, że TVN znów się w nią zaangażuje. – Wyniki programu były dobre, rozważylibyśmy więc ewentualną kontynuację – mówi Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN. Według danych Nielsen Audience Measurement ”Wymiataczy” w niedziele o 18 oglądało średnio 2,4 mln widzów, co dawało stacji 17 proc. udziału w rynku (22,8 proc. w grupie komercyjnej).

(RUT, 21.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.