MSZ chce mocno promować polską prezydencję - w mediach społecznościowych
20.04.2011, 09:07
Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłosiło konkurs na kampanię internetową promującą polską prezydencję w Unii Europejskiej. Kampania ma wykorzystywać serwisy społecznościowe.
MSZ uruchomiło już witrynę Prezydencjaue.gov.pl, profil na Facebooku oraz kanał w serwisie YouTube. Profil na Facebooku zgromadził już ponad 15 tys. fanów, ale kanał na YouTube zaledwie 11 stałych widzów. "Aby zintensyfikować działania promujące polską rezydencję w Internecie, a w szczególności w mediach społecznościowych, konieczna jest realizacja spójnej i precyzyjnie zaplanowanej strategii promocyjnej" – zaznaczono w uzasadnieniu konkursu. Prace konkursowe przyjmowane są do 16 maja. Od uczestników ministerstwo wymaga doświadczenia w prowadzeniu działań promocyjnych z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Aplikujący muszą się wykazać prowadzeniem co najmniej jednego projektu edukacyjnego lub społecznego w Internecie oraz dwóch projektów, które angażowały użytkowników Facebooka w grę, zabawę lub inne działania promocyjne. Zwycięzca konkursu dostanie zaproszenie do udziału w postępowaniu o zamówienie kampanii z wolnej ręki.(BIT, 20.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










