Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 20, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MSZ chce mocno promować polską prezydencję - w mediach społecznościowych

Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłosiło konkurs na kampanię internetową promującą polską prezydencję w Unii Europejskiej. Kampania ma wykorzystywać serwisy społecznościowe.

MSZ uruchomiło już witrynę Prezydencjaue.gov.pl, profil na Facebooku oraz kanał w serwisie YouTube. Profil na Facebooku zgromadził już ponad 15 tys. fanów, ale kanał na YouTube zaledwie 11 stałych widzów. "Aby zintensyfikować działania promujące polską rezydencję w Internecie, a w szczególności w mediach społecznościowych, konieczna jest realizacja spójnej i precyzyjnie zaplanowanej strategii promocyjnej" – zaznaczono w uzasadnieniu konkursu. Prace konkursowe przyjmowane są do 16 maja. Od uczestników ministerstwo wymaga doświadczenia w prowadzeniu działań promocyjnych z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Aplikujący muszą się wykazać prowadzeniem co najmniej jednego projektu edukacyjnego lub społecznego w Internecie oraz dwóch projektów, które angażowały użytkowników Facebooka w grę, zabawę lub inne działania promocyjne. Zwycięzca konkursu dostanie zaproszenie do udziału w postępowaniu o zamówienie kampanii z wolnej ręki.

(BIT, 20.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.