Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 19, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zamknięta lista w przetargu mediowym PKN Orlen

ZenithOptimedia będzie bronił budżetu mediowego koncernu PKN Orlen.

Jak się nieoficjalnie dowiedział "Presserwis", ZenithOptimedia nadesłał swoją ofertę jako jeden z kilku domów mediowych, które zdecydowały się walczyć o budżet na planowanie i zakup mediów, m.in. w nowych kanałach komunikacji. Umowa ma obowiązywać na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia. PKN Orlen nie ujawnia liczby i nazw podmiotów startujących w postępowaniu. Koncern po raz pierwszy przetarg podzielił na trzy etapy. Pierwszy z nich był otwarty i polegał na przeglądzie ogólnych informacji o podmiocie, w tym m.in. jego doświadczeń, referencji i zdobytych nagród. Drugi etap to merytoryczna ocena ofert opracowanych na podstawie szczegółowych wymagań, które zostaną wysłane do firm. Trzeci to finalne rozmowy, w tym w sprawie warunków handlowych.

(DOK, 19.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.