Zamknięta lista w przetargu mediowym PKN Orlen
19.04.2011, 09:08
ZenithOptimedia będzie bronił budżetu mediowego koncernu PKN Orlen.
Jak się nieoficjalnie dowiedział "Presserwis", ZenithOptimedia nadesłał swoją ofertę jako jeden z kilku domów mediowych, które zdecydowały się walczyć o budżet na planowanie i zakup mediów, m.in. w nowych kanałach komunikacji. Umowa ma obowiązywać na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia. PKN Orlen nie ujawnia liczby i nazw podmiotów startujących w postępowaniu. Koncern po raz pierwszy przetarg podzielił na trzy etapy. Pierwszy z nich był otwarty i polegał na przeglądzie ogólnych informacji o podmiocie, w tym m.in. jego doświadczeń, referencji i zdobytych nagród. Drugi etap to merytoryczna ocena ofert opracowanych na podstawie szczegółowych wymagań, które zostaną wysłane do firm. Trzeci to finalne rozmowy, w tym w sprawie warunków handlowych.(DOK, 19.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










