Kamis informuje o nowych opakowaniach przypraw
Pod hasłem "Smak i aromat uwięzione na dłużej" agencja QST Marketing i dom mediowy MediaCom Warszawa realizują kampanię wprowadzającą na rynek przyprawy marki Kamis (Kamis-Przyprawy SA) w nowych opakowaniach.
Kampania informuje o wprowadzeniu produktów tej marki w nowych torebkach, które chronią zioła i przyprawy przed utratą aromatu. Reklamy skierowane są do kobiet w wieku 25-54 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem. Do końca grudnia emitowane będą w TVP, TVN-ie, Polsacie, TVN Siedem, TV 4. Można je także zobaczyć w prasie kobiecej (”Pani Domu”, ”Naj”, ”Przyjaciółka”, ”Claudia”, ”Tina”, ”Poradnik Domowy”, ”Świat Kobiety”, ”Dobre Rady”, ”Olivia”, ”Viva!”, ”Gala”, ”Twój Styl”, ”Pani”, ”Elle”,” Wysokie Obcasy”), tygodnikach (”Wprost”, ”Polityka”, ”Przekrój”) oraz tytułach poświęconych gotowaniu (”Kuchnia”, ”Moje Gotowanie”, ”Sól i Pieprz”). Poza działaniami reklamowymi i PR, kampania będzie miała wsparcie w punktach sprzedaży w postaci materiałów POS.(MŁ, 08.11.2005)










