Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamis informuje o nowych opakowaniach przypraw

Pod hasłem "Smak i aromat uwięzione na dłużej" agencja QST Marketing i dom mediowy MediaCom Warszawa realizują kampanię wprowadzającą na rynek przyprawy marki Kamis (Kamis-Przyprawy SA) w nowych opakowaniach.

Kampania informuje o wprowadzeniu produktów tej marki w nowych torebkach, które chronią zioła i przyprawy przed utratą aromatu. Reklamy skierowane są do kobiet w wieku 25-54 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem. Do końca grudnia emitowane będą w TVP, TVN-ie, Polsacie, TVN Siedem, TV 4. Można je także zobaczyć w prasie kobiecej (”Pani Domu”, ”Naj”, ”Przyjaciółka”, ”Claudia”, ”Tina”, ”Poradnik Domowy”, ”Świat Kobiety”, ”Dobre Rady”, ”Olivia”, ”Viva!”, ”Gala”, ”Twój Styl”, ”Pani”, ”Elle”,” Wysokie Obcasy”), tygodnikach (”Wprost”, ”Polityka”, ”Przekrój”) oraz tytułach poświęconych gotowaniu (”Kuchnia”, ”Moje Gotowanie”, ”Sól i Pieprz”). Poza działaniami reklamowymi i PR, kampania będzie miała wsparcie w punktach sprzedaży w postaci materiałów POS.

(MŁ, 08.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.