Solorz-Żak Człowiekiem Mediów, a Facebook Medium Roku na Media Trendach
19.04.2011, 08:05
Podczas wczorajszej gali konkursu Media Trendy 2011 Zygmunt Solorz-Żak, właściciel Cyfrowego Polsatu, otrzymał tytuł Człowieka Mediów, a serwis Facebook - Medium Roku. Oprócz tego przyznano pięć nagród i 10 wyróżnień w kategorii Innowacje w mediach.
Nagrodzono Polskapresse za ”Junior media” (w kategorii Autopromocja i promocja medium), Media Direction Digital i Agorę SA za „Atlas kobiecości Timotei” (Best use of content), Time za ”Kierunek imprESKA” (Crossmedialna platforma budowy i dystrybucji treści), Grupę o2 za ”Symfonię smaku” (Niekonwencjonalne wykorzystanie medium) i Sparing Communication Group oraz Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad za ”Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” (Non-profit). Wyróżnienia za innowacje w mediach otrzymały: TVN Warszawa za ”Noc muzeów 2010”, ”Wyścig miejski” i ”Twój wybór”; Radio Eska za ”ESKA + Facebook = lepsze radio”; Agora SA za ”Milka. Razem dla Tatr” i ”Dorosłe Dzieci”; Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions za ”Weź udział w teledysku Katy Perry”; Nasza Klasa za ”Badania w NK.pl. Nowe spojrzenie na społeczność”; Ambasada Brand Communications za ”Malowanie Wuja”; Grupa Eurozet i Antyradio za ”Antyradio schodzi do podziemia”. W kategorii Innowacje w mediach zgłoszono 43 prace. W konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR nagradzane są najciekawsze i najbardziej nowatorskie strategie mediowe oraz kreatywne sposoby wykorzystania mediów w kampaniach.(DOK, 19.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










