Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 19, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grand Prix Media Trendy dla Starcomu za projekt dla Milki

Podczas gali konkursu Media Trendy w warszawskim Teatrze Dramatycznym wręczono 14 nagród i 20 wyróżnień za innowacje w planowaniu mediów.

Grand Prix za innowacje w planowaniu mediów powędrowało do domu mediowego Starcom za projekt ”Milka. Razem dla Tatr”. Ta kampania społeczno-edukacyjna zdobyła także nagrody w kategoriach: Best use of content i Innowacyjna strategia zintegrowana. Nagrodzeni za innowacje w planowaniu mediów to także: Macroscope OMD, Just i Live za ”Męskie granie” (Innowacyjne akcje specjalne i eventy), PanMedia Western i Brain za ”Dyrektorzy marketingu” (Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej), K2 Internet za ”PZU. Uważaj na atrapy” (Innowacyjne wykorzystanie Internetu i media interaktywne), Macroscope OMD, Men at Work i Krewcy Krawcy za ”Plantacje chmielu” (Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów), TBWA\ za ”Kraków z góry” (Odwaga w planowaniu mediów/odważne rozwiązanie mediowe), Starcom za ”Wielka kampania małych gór” (CSR), Natalia Hatalska za ”Kup sobie blogera” (Non-profit), "Polityka" Spółdzielnia Pracy za trójwymiarową okładkę tygodnika "Polityka" (Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej), Media Direction za ”Wielka oszcz w Plusie” (Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej), Starcom za ”Słuchacze tworzą stację radiową CLMF” (Innowacyjne wykorzystanie przekazu audio poza anteną), MediaVest za ”Crunchips - akademiki” (Innowacyjne wykorzystanie przekazu poza tv) oraz MediaCom Warszawa i Change Integrated za ”Skoda bagażnik” (Innowacyjne wykorzystanie telewizji tradycyjnych). Za innowacje w planowaniu mediów były też wyróżnienia. Otrzymały je: MEC za ”Miss dobra łaciata 2010”, ”Ranking Nescafe 3w1” i ”Nescafe Gold budzik iPhone"; MindShare Polska za ”Nike – droga do WC2010” i ”Nike – trenuj z Torresem”; Wirtualna Polska za ”A dresik ma na WP”; Universal McCann za ”Aviva Direct edukuje kierowców we wspólnej akcji z policją” i ”Żuravit w RMF FM”; ZenithOptimedia za ”Verva Street racing”; Starcom za ”Real-Gogosy”, ”Filmy za kody” i ”Milka. Razem dla Tatr - outdoor”; TVN Warszawa za ”Odrobina w domach mediowych”; Hypermedia za „Okno na Hooptymistyczny świat”; MediaCom Warszawa za ”Świat Pampers” i ”Pantene Aqua Light”; Optimum Media OMD i OMG Mozaic za ”Perwoll – Warsaw Fasion Street”; operator sieci Plus za ”Aplikację ratującą życie”; K2 Internet za ”PZU Sukiennice”; Optimum Media OMD za ”Inhalator Nicorette”. ”Ciekawe i innowacyjne rozwiązania na dotarcie do konsumenta z komunikatem marketingowym generowane są już nie tylko przez agencje kreatywne, czy też domy mediowe, ale również przez same media, które przestają być już kanałem/środkiem wyrazu, a coraz częściej to one właśnie wyznaczają nowe trendy korzystając z dobrodziejstw nowych technologii” - podsumowała nagrodzone prace Katarzyna Bem, media manager z Grupy Żywiec, przewodnicząca w kategorii Innowacja w planowaniu mediów. Teamowi Monika Filipowska i Jakub Zieliński z Universal McCann przyznano tytuł Young Media Lions. Otrzymują go najlepsi młodzi media plannerzy (w wieku poniżej 28 lat). W nagrodę będą oni reprezentować Polskę na międzynarodowym festiwalu reklamy w Cannes. W kategorii Innowacja w planowaniu mediów zgłoszono w tym roku 111 prac. W konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR nagradzane są najciekawsze i najbardziej nowatorskie strategie mediowe oraz kreatywne sposoby wykorzystania mediów w kampaniach.

(DOK, 19.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.