"Dziewczyna" stawia na gadżety i rezygnuje z mutacji cenowych
18.04.2011, 08:16
Miesięcznik "Dziewczyna" będzie się ukazywał w jednej wersji cenowej. Ringier Axel Springer Polska zmienił strategię sprzedażową wobec tego tytułu.
Do tej pory tytuł ukazywał się w dwóch mutacjach. Numery z gadżetem kosztowały 4,99 zł lub 5,50 zł, a wydania bez prezentów dostępne były w cenie 3,39 zł. Od majowego numeru wszystkie wydania ukazywać się będą w jednej wersji z dwoma dodatkami, w cenie 5,50 zł. ”Wydania z gadżetami cieszyły się zawsze większą popularnością, dlatego postanowiliśmy dodawać prezenty do wszystkich numerów. Sądzimy również, że taki ruch podniesie konkurencyjność tytułu w segmencie prasy młodzieżowej” – tłumaczy w komunikacie Aleksy Uchański, dyrektor wydawniczy segmentu tytułów komputerowych i młodzieżowych w wydawnictwie. W marcu br. Ringier Axel Springer Polska połączył redakcje "Popcornu" i "Dziewczyny". Z redakcji "Dziewczyny" odeszło wówczas sześć osób. Średnie rozpowszechnianie płatne razem tego tytułu w 2010 roku wyniosło 75,9 tys. egz. (ZKDP).(SK, 18.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










