Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Heineken reklamuje się z nowym hasłem

"Open Your World" - taki slogan promuje w najnowszej kampanii markę piwa Heineken (Grupa Żywiec).

Działania prowadzone są w głównych ogólnopolskich telewizjach, kinach i w Internecie. Jest to część globalnej kampanii marki. Na jej potrzeby zrealizowano film reklamowy "The Entrance", który pokazuje wystawne przyjęcie z piwem Heineken. W Polsce emitowane są 60- i 30-sekundowe wersje spotu. Adaptację reklam przygotowała agencja Leo Burnett, za działania w Internecie odpowiada agencja K2, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Macroscope.

(RYD, 13.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.