Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 12, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pełka Creatives & Pełka PR ma dział interaktywny

Agencja Pełka Creatives & Pełka PR rozwija część interaktywną. Szefem nowo powstałego działu został Jacek Wilczkowski.

Dział będzie zajmował się projektowaniem i realizacją kompleksowych kampanii w Internecie, tworzeniem serwisów internetowych oraz interaktywnych aplikacji. Jacek Wilczkowski z branżą reklamową związany jest od 1992 roku. Pracował w Lowe GGK Warszawa, Studio NoS, NoS/BBDO. Był twórcą i dyrektorem zarządzającym działu interaktywnego BBDO Warszawa, przekształconego później w spółkę Orbita Nowe Media. 

(DOK, 12.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.