Kibice w nazwie Stadionu Narodowego najchętniej widzieliby markę Adidas
Polscy kibice wśród sponsorów Stadionu Narodowego najchętniej widzieliby firmę Adidas lub Warszawę – wynika z najnowszych badań firmy ARC Rynek i Opinia.
Na pytanie, jaka firma lub instytucja byłaby najbardziej odpowiednim sponsorem Stadionu Narodowego w Warszawie, ankietowani najchętniej wskazywali firmę Adidas (27 proc. badanych). 25 procent respondentów widziałoby w tej roli miasto stołeczne Warszawę. Dopiero na dalszych pozycjach znalazły się firmy wymieniane dotąd w mediach wśród potencjalnych kandydatów na sponsorów, m.in. Orlen (16 proc., miejsce czwarte) i PKO BP (15 proc., miejsce piąte). Na miejscu trzecim uplasowała się Coca-Cola (19 proc. wskazań). Żaden kibic nie wymienił w badaniu firmy PZU, która niejednokrotnie była przez ekspertów wymieniana jako potencjalny kandydat na patrona obiektu. Kontrakt ze sponsorem Stadionu Narodowego ma zostać podpisany na 10 lat. Badanie zrealizowano metodą ankiet internetowych w dniach 4-6 kwietnia br. wśród 507 kibiców piłki nożnej (w wieku 15 lat i więcej).(KSZ, 12.04.2011)










