Brytyjska agencja interaktywna Fortune Cookie wchodzi do Polski
12.04.2011, 09:00
Fortune Cookie, brytyjska agencja interaktywna, rozpoczęła działalność w Polsce.
Pierwszy oddział Fortune Cookie Poland ma biuro w Chorzowie. Kieruje nim Szczepan Wącław, new media producer studia produkcyjnego Far Beyond Now. Ma doświadczenie w prowadzeniu projektów na rynku mediów interaktywnych dla brytyjskich agencji: Lightmaker, Great Fridays, ETV Media Group, Fantastic Thinking i Unit9. W tym czasie promował takie marki, jak: Adidas, Sony, Nicorette i Ikea. ”Polska jest jednym z największych i najważniejszych krajów Europy, którego atutami jest duży potencjał wzrostu i wysoko wykwalifikowani, zdolni ludzie” - uzasadnia, w komunikacie prasowym, decyzję o wejściu agencji do naszego kraju Szczepan Wącław, dyrektor zarządzający Fortune Cookie Poland. Agencja planuje w najbliższym czasie powołanie działu obsługi klienta. Obecnie budowany jest zespół techniczny, który już pracuje nad projektami dla globalnych klientów, m.in. UEFA i Europcar.(DOK, 12.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










