Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 12, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brytyjska agencja interaktywna Fortune Cookie wchodzi do Polski

Fortune Cookie, brytyjska agencja interaktywna, rozpoczęła działalność w Polsce.

Pierwszy oddział Fortune Cookie Poland ma biuro w Chorzowie. Kieruje nim Szczepan Wącław, new media producer studia produkcyjnego Far Beyond Now. Ma doświadczenie w prowadzeniu projektów na rynku mediów interaktywnych dla brytyjskich agencji: Lightmaker, Great Fridays, ETV Media Group, Fantastic Thinking i Unit9. W tym czasie promował takie marki, jak: Adidas, Sony, Nicorette i Ikea. ”Polska jest jednym z największych i najważniejszych krajów Europy, którego atutami jest duży potencjał wzrostu i wysoko wykwalifikowani, zdolni ludzie” - uzasadnia, w komunikacie prasowym, decyzję o wejściu agencji do naszego kraju Szczepan Wącław, dyrektor zarządzający Fortune Cookie Poland. Agencja planuje w najbliższym czasie powołanie działu obsługi klienta. Obecnie budowany jest zespół techniczny, który już pracuje nad projektami dla globalnych klientów, m.in. UEFA i Europcar.

(DOK, 12.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.