Prezesi mają poznać zalety Renault Latitude, jadąc windą do biura
Renault Polska do promocji modelu auta Latitude (segment premium) wykorzystuje wnętrza wind w niektórych biurowcach w największych miastach kraju.
Na potrzeby akcji windy oklejono folią przedstawiającą elementy wyposażenia luksusowego auta. ”Chcieliśmy przybliżyć walory wnętrza nowego modelu Renault przede wszystkim biznesmenom, prezesom firm, menedżerom, którzy poszukują komfortowego samochodu najwyższej jakości” - wyjaśnia w komunikacie prasowym Teresa Wielowieyska-Sławek, szef reklamy Renault Polska. To kolejna niestandardowa forma promocji Renault. W połowie lutego br. w wybranych magazynach biznesowych pojawiły się perfumowane karty z zapachem wnętrza limuzyny. Media zaplanował Optimum Media OMD, za kreację odpowiada Publicis, wykonawcą projektu jest firma ambientowa MindAttackMedia.(DOK, 12.04.2011)










