Kampanie społeczne głównym motywem Polskiego Festiwalu Reklamy
Dziś rozpoczyna się główna część Polskiego Festiwalu Reklamy, który potrwa do 20 kwietnia. Najważniejszymi wydarzeniami będą finały konkursów Media Trendy i Konkursu Klubu Twórców Reklamy KTR.
Polski Festiwal Reklamy jak co roku ma charakter interdyscyplinarny i multimedialny. – Przewodnim tematem siódmej edycji Polskiego Festiwalu Reklamy uczyniliśmy kampanie społeczne – mówi Anna Zimecka, project director Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. - Rok 2011 to czas polskiej prezydencji w Unii, a jeśli już mówi się o naszym kraju poza granicami, to często w kontekście kampanii społecznych. Są znane i komentowane na całym świecie. Tegoroczny festiwal ma zatem podkreślać rolę sztuki w komunikacji, której celem jest poszerzenie wiedzy, zmiany myślenia lub zachowania wobec określonych problemów społecznych - dodaje Anna Zimecka. W ramach festiwalu zaplanowano warszaty z fotografii reklamowej, efektywnej i kreatywnej komunikacji, produkcji i postprodukcji telewizyjnej oraz wystawy i wernisaże, m.in. prac Annie Leibovitz i Oliviero Toscaniego. Głównym wydarzeniem festiwalu będą gale konkursów: Media Trendy (18 kwietnia, Teatr Dramatyczny w Warszawie), podczas której nagrodzone zostaną najciekawsze i najbardziej nowatorskie strategie mediowe oraz kreatywne sposoby wykorzystania mediów w kampaniach, i Konkursu Klubu Twórców Reklamy KTR (19 kwietnia, Teatr Dramatyczny w Warszawie) – nagrodzone zostaną najlepsze kreacje, najlepsi twórcy i najlepsi reklamodawcy. Organizatorem festiwalu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy i Fundacja Sztuki SAR.(DOK, 11.04.2011)










