Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampanie społeczne głównym motywem Polskiego Festiwalu Reklamy

Dziś rozpoczyna się główna część Polskiego Festiwalu Reklamy, który potrwa do 20 kwietnia. Najważniejszymi wydarzeniami będą finały konkursów Media Trendy i Konkursu Klubu Twórców Reklamy KTR.

Polski Festiwal Reklamy jak co roku ma charakter interdyscyplinarny i multimedialny. – Przewodnim tematem siódmej edycji Polskiego Festiwalu Reklamy uczyniliśmy kampanie społeczne – mówi Anna Zimecka, project director Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. - Rok 2011 to czas polskiej prezydencji w Unii, a jeśli już mówi się o naszym kraju poza granicami, to często w kontekście kampanii społecznych. Są znane i komentowane na całym świecie. Tegoroczny festiwal ma zatem podkreślać rolę sztuki w komunikacji, której celem jest poszerzenie wiedzy, zmiany myślenia lub zachowania wobec określonych problemów społecznych - dodaje Anna Zimecka. W ramach festiwalu zaplanowano warszaty z fotografii reklamowej, efektywnej i kreatywnej komunikacji, produkcji i postprodukcji telewizyjnej oraz wystawy i wernisaże, m.in. prac Annie Leibovitz i Oliviero Toscaniego. Głównym wydarzeniem festiwalu będą gale konkursów: Media Trendy (18 kwietnia, Teatr Dramatyczny w Warszawie), podczas której nagrodzone zostaną najciekawsze i najbardziej nowatorskie strategie mediowe oraz kreatywne sposoby wykorzystania mediów w kampaniach, i Konkursu Klubu Twórców Reklamy KTR (19 kwietnia, Teatr Dramatyczny w Warszawie) – nagrodzone zostaną najlepsze kreacje, najlepsi twórcy i najlepsi reklamodawcy. Organizatorem festiwalu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy i Fundacja Sztuki SAR.

(DOK, 11.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.