Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magdalena Frąckowiak twarzą kampanii Reserved

Rozpoczęła się wiosenno-letnia kampania reklamowa odzieży Reserved (LPP).

Twarzą akcji pod hasłem "Beautiful Story" jest polska modelka Magdalena Frąckowiak i brazylijski model Arthur Sales. To kolejna polska celebrytka w kampanii Reserved – jedną z twarzy ubiegłorocznej akcji była modelka Anna Jagodzińska. Na potrzeby kampanii przygotowano reklamy prasowe, na strony WWW i nośniki reklamy zewnętrznej. Pomysł i kreację akcji przygotowały dział marketingu LPP i agencja reklamowa Koledzy; stronę internetową stworzyła agencja Huncwot; planowaniem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Maxus, a za działania w Internecie odpowiada agencja Cube Group.

(DOK, 11.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.