Targi Euro-Reklama od jutra w Poznaniu
Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych, jubileuszową wystawę Polskiego Radia czy gadżety z filmu "Miś" - to wszystko będzie można oglądać na rozpoczynających się jutro Targach Euro-Reklama 2011 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Udział w targach zapowiedziało 400 wystawców z 27 krajów. Jednym z ciekawszych wydarzeń będą Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych – 2nd Car Wrap Polish Championship, które organizuje magazyn „Visual Communication” (European Media Group). Przez pierwsze trzy dni targów w zawodach będą rywalizować firmy specjalizujące z się w oklejaniu samochodów foliami reklamowymi. Zawodnicy wystartują w trzech turach: klejeniu materiałami własnymi na jednolitym dla wszystkich layoucie; w drugiej turze uczestnicy będą kreatywnie wykorzystywać powierzone im materiały, w trzeciej – przygotują aplikacje na materiałach dostarczonych przez organizatora i według jego layoutów. W mistrzostwach weźmie udział sześć teamów. Odwiedzający targi zobaczą też m.in. wystawę zorganizowaną z okazji 85-lecia Polskiego Radia "Tu Polskie Radio 1925-2010". Będzie można obejrzeć m.in. studio spikerskie i galerię spikerów radiowych, którzy pracowali w rozgłośni w czasie obrony Warszawy w 1939 roku. Podczas Targów Euro-Reklama 2011, 14 kwietnia, odbędzie się konferencja Euro-Reklama Sport adresowana do klubów i organizacji sportowych. Zaplanowano cykl prelekcji pt. "Klub marką – marka produktem – produkt towarem". Paneliści z różnych dziedzin powiedzą, jak efektywnie prowadzić klub, jak zachęcić młodzież do uprawiania sportu i jak na tej działalności zarobić. Konferencji towarzyszyć ma wystawa gadżetów sportowych. Patronem Targów Euro-Reklama 2011 jest miesięcznik "Press". Równocześnie z tymi targami na MTP odbędą się Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych - zapowiedziało się 300 wystawców z 18 krajów. Obie imprezy potrwają do 15 kwietnia br.(MW, 11.04.2011)










