Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Targi Euro-Reklama od jutra w Poznaniu

Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych, jubileuszową wystawę Polskiego Radia czy gadżety z filmu "Miś" - to wszystko będzie można oglądać na rozpoczynających się jutro Targach Euro-Reklama 2011 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Udział w targach zapowiedziało 400 wystawców z 27 krajów. Jednym z ciekawszych wydarzeń będą Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych – 2nd Car Wrap Polish Championship, które organizuje magazyn „Visual Communication” (European Media Group). Przez pierwsze trzy dni targów w zawodach będą rywalizować firmy specjalizujące z się w oklejaniu samochodów foliami reklamowymi. Zawodnicy wystartują w trzech turach: klejeniu materiałami własnymi na jednolitym dla wszystkich layoucie; w drugiej turze uczestnicy będą kreatywnie wykorzystywać powierzone im materiały, w trzeciej – przygotują aplikacje na materiałach dostarczonych przez organizatora i według jego layoutów. W mistrzostwach weźmie udział sześć teamów. Odwiedzający targi zobaczą też m.in. wystawę zorganizowaną z okazji 85-lecia Polskiego Radia "Tu Polskie Radio 1925-2010". Będzie można obejrzeć m.in. studio spikerskie i galerię spikerów radiowych, którzy pracowali w rozgłośni w czasie obrony Warszawy w 1939 roku. Podczas Targów Euro-Reklama 2011, 14 kwietnia, odbędzie się konferencja Euro-Reklama Sport adresowana do klubów i organizacji sportowych. Zaplanowano cykl prelekcji pt. "Klub marką – marka produktem – produkt towarem". Paneliści z różnych dziedzin powiedzą, jak efektywnie prowadzić klub, jak zachęcić młodzież do uprawiania sportu i jak na tej działalności zarobić. Konferencji towarzyszyć ma wystawa gadżetów sportowych. Patronem Targów Euro-Reklama 2011 jest miesięcznik "Press". Równocześnie z tymi targami na MTP odbędą się Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych - zapowiedziało się 300 wystawców z 18 krajów. Obie imprezy potrwają do 15 kwietnia br.

(MW, 11.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.