"Nowa Trybuna Opolska" zmieni szatę graficzną
08.11.2005, 09:44
Obecna makieta gazety
"Nowa Trybuna Opolska" (Pro Media) od poniedziałku będzie się ukazywała w zmienionej szacie graficznej.
Projektantem odświeżonego layoutu dziennika jest Jeff Mignon, który tuż przed pracą dla ”NTO” przygotowywał makietę ”New York Timesa”, a obecnie tworzy szatę nowego magazynu dla ”Le Equipe”. – Mocno odświeżyliśmy layout. Z jednej strony chcemy utrzymać dotychczasowych lojalnych czytelników, ale zamierzamy też pozyskać na stałe tych, którzy sięgają po nas sporadycznie. Chodzi nam o osoby w wieku 30-35 lat – mówi Artur Karda, zastępca naczelnego ”NTO”. W gazecie zmienią się czcionki tekstowe (będą tej samej wielkości, ale bardziej czytelne) i tytułowe, a także rytm gazety (czym dalsze strony, tym więcej tekstów równoważnych na jednej stronie). W nowej szacie graficznej dziennik będzie się ukazywał od poniedziałku 14 listopada. Już wczoraj na łamach ”NTO” redakcja rozpoczęła objaśnianie czytelnikom najważniejszych zmian. Do czwartkowego wydania gazety zostanie dołączona wkładka w całości poświęcona nowej szacie graficznej. W tym tygodniu wystartuje także infolinia telefoniczna dla czytelników wyjaśniająca zmiany oraz poświęcona im strona internetowa. Wczoraj ruszyła kampania promocyjna ”NTO” (największa w historii dziennika), w której głównymi bohaterami są dziennikarze gazety. Na terenie Opolszczyzny wydawca wykupił 60 billboardów. Zmiany w dzienniku promują także spoty w rozgłośniach lokalnych i telewizji TVP 3. Średnia sprzedaż ”NTO” w okresie styczeń-wrzesień br. wyniosła 34 680 egz. (dane ZKDP). (GK)(08.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










