Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 08, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carlsberg repozycjonuje markę

Carlsberg rozpoczyna globalną kampanię, która ma zmienić postrzeganie tej marki piwa. Zmienia się główne hasło reklamowe, logo, projekty butelek i puszek. Koncern oczekuje, że pomoże to w realizacji planów, które zakładają dwukrotne zwiększenie zysków do 2015 roku.

Carlsberg chce w nowej kampanii zachęcać konsumentów do odważnych decyzji i budować skojarzenia piwa jako nagrody za wierność swoim zasadom. Ma to wyrażać nowe hasło "That calls for a Carlsberg!" ("To zasługuje na Carlsberga!"). Firma zamierza też silniej odwołać się do swojej historii. Carlsberg modyfikuje zaprojektowane w 1904 roku logo. Nadal nawiązuje ono do stylu art nouveau, jednak kolor zielony stał się bardziej intensywny, a złoty zastąpiono stopem złota i srebra. Do logotypu włączono też podpis "Kopenhaga 1847", podkreślający tradycję marki. Charakterystyczna zielona butelka z wypukłym logo ma teraz o połowę mniej zdobień. Na butelkach pojemności 0,5 i 0,6 l pojawia się dolna etykieta, która ma poprawić zauważalność logotypu. Tym działaniom będzie towarzyszyć kampania reklamowa, obejmująca media tradycyjne, elektroniczne i punkty sprzedaży. Repozycjonowanie marki zostanie przeprowadzone na 140 rynkach. Jak powiedział "Presserwisowi" Paweł Rabantek z Ciszewski Public Relations, agencji obsługującej Carlsberg, w Polsce ten proces rozpoczęto 5 kwietnia. Marcin Gieracz, CEO i dyrektor strategiczny Rubikom Strategy Consultants, chwali zmianę hasła reklamowego, które, jak przypuszcza, może wejść do języka potocznego. – To jednak nie rewolucjonizuje podejścia do marki – uważa Gieracz. – Nowa butelka i nowe hasło to nie jest zapowiadany przez Carlsberga przełom. Zmiany w charakterze komunikacji nie widać – dodaje.

(BIT, 08.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.