Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 09, 2003

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dział reklamy "Marie Claire" ma nowego szefa

Agnieszka Gruszczyńska została szefem działu reklamy miesięcznika "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine).

Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Kołakowską-Frąckowiak, będącą na urlopie macierzyńskim. Agnieszka Gruszczyńska kierowała ostatnio działem reklamy w zawieszonym miesięczniku "Maxim" (Hachette Filipacchi Polska). W dziale sprzedaży "Marie Claire" na stanowisku specjalisty ds. reklamy zatrudniona została Agnieszka Bortkiewicz, wcześniej związana z Wydawnictwem Adpress. (AN)

(AN, 09.09.2003)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.