Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 07, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polska Dziennik Zachodni" liderem wśród gazet regionalnych

"Polska Dziennik Zachodni" wrócił na pozycję lidera gazet regionalnych. W lutym br. jego sprzedaż była bowiem wyższa niż "Gazety Pomorskiej", która zajmowała pierwsze miejsce w rankingu w styczniu br.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem "Polski Dziennika Zachodniego" (Polskapresse) wyniosło w lutym tego roku 66 956 egz. - to jednak 8 proc. mniej niż w lutym 2010 roku. Sprzedaż "Gazety Pomorskiej" (Media Regionalne) wyniosła 66 007 egz. (spadek o 3,9 proc.). Trzecie miejsce w rankingu zajmuje "Express Ilustrowany" (Polskapresse) – 45 202 egz. (spadek o 8,1 proc.), a kolejne: "Polska Głos Wielkopolski" (Polskapresse) – 42 822 egz. (spadek o 8,5 proc.), "Głos Dziennik Pomorza" (Media Regionalne) – 39 289 egz. (spadek o 2,1 proc.), "Polska Dziennik Bałtycki" (Polskapresse) – 38 407 egz. (spadek o 10,1 proc.), "Polska Dziennik Łódzki" (Polskapresse) – 37 816 egz. (spadek o 9 proc.), "Dziennik Polski" (Wydawnictwo Jagiellonia) – 33 435 egz. (spadek o 8,7 proc.), "Gazeta Lubuska" (Media Regionalne) – 33 188 egz. (spadek o 13,5 proc.) i "Echo Dnia" (Media Regionalne) – 30 348 egz. (spadek o 12,3 proc.). Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, dotyczą średniego rozpowszechniania płatnego razem.

(SK, 07.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.