Zawieszenie nie zaszkodziło profilom Cropp i House na Facebooku
07.04.2011, 07:48
Zablokowanie przez Facebook profili marek Cropp i House wcale im nie zaszkodziło - wręcz przeciwnie: po ponownym uruchomieniu są bardziej popularne. Cropp zdobywa fanów dwa razy szybciej, a House aż cztery razy szybciej.
Facebook zablokował oba profile odzieżowych marek gdańskiej firmy LPP 3 marca br. - gdy wskutek infekcji złośliwym programem zaczęły rozsiewać spam i zarażać inne strony. 10 marca, po usunięciu problemów, profile zostały przywrócone. W ciągu kolejnych 25 dni (do 4 kwietnia) liczba fanów Cropp zwiększyła się z 265 tys. do 285 tys., czyli o 8 proc. Tymczasem w ciągu 25 dni przed zawieszeniem profilu Cropp zwiększyła liczbę fanów tylko o 4 proc. (z 256 tys. do 265 tys.). House również zwiększyła liczbę fanów po odblokowaniu - o 8 proc. (z 242 tys. do 262 tys.), podczas gdy w ciągu 25 dni przed kryzysem zdobywała fanów wolniej niż Cropp - wzrost w tym czasie wyniósł tylko 2 proc. (z 237 tys. do 242 tys.). - Po całym zajściu widać poprawę jakości treści prezentowanych na obu profilach. Okazuje się, że potrafią przyciągnąć użytkowników nie gorzej niż prowokacyjne wyskoki - mówi Juliusz Kornaszewski, szef agencji społecznościowej Mindspot Communication & Media. - Nie należy także zapominać, że nadeszła wiosna, a wraz z nią pojawiły się nowe kolekcje obu firm, co również wzbudza zainteresowanie odbiorców - dodaje. Dane o liczbie fanów obu serwisów podał serwis Socialbakers.com w oparciu o statystyki pochodzące z Facebooka.(BIT, 07.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










