Jest agencja do promocji Polski wschodniej
06.04.2011, 09:10
Krakowska agencja Sadowski wygrała konkurs na opracowanie strategii promocyjnej Polski wschodniej.
W postępowaniu prowadzonym przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych agencja Sadowski pokonała pięć podmiotów: Young & Rubicam, DSK, Adwertajzing, Ecorys Polska i konsorcjum: Scholz & Friends, MediCamp, Equinox Polska i New Communications. Wcześniej w postępowaniu uczestniczyły też: Business Consulting, Imago Public Relations, Adah Advertising, IBC Group i Sparing Communication Group, ale ostatecznie nie złożyły prac konkursowych. Agencja Sadowski zostanie teraz zaproszona do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki. Do zadań agencji, z którą PAIiIZ ostatecznie podpisze umowę, należeć ma określenie celów komunikacyjnych i opracowanie komunikatów związanych z promocją województw: lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego i warmińsko-mazurskiego. Agencja ma też odpowiadać za opracowanie harmonogramu działań oraz dobór kanałów dotarcia.(DOK, 06.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










