Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 06, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

700 tys. zł ma kosztować kampania Dolnego Śląska

Budżet planowanej kampanii wizerunkowej Dolnego Śląska oszacowano na 700 tys. zł.

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego w przetargu szuka podmiotu, któremu zleci opracowanie koncepcji kreatywnej wraz z hasłem reklamowym. Dodatkowo zadaniem podmiotu, z którym urząd podpisze umowę, ma być przygotowanie scenariusza spotu. Działania planowane są w telewizji, kinach, na nośnikach reklamy zewnętrznej i stronach WWW, a także na materiałach POS. Kampania ma się rozpocząć jeszcze w br. i trwać do marca 2012 roku.

(DOK, 06.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.