Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 06, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter rozważa poszerzenie oferty dla reklamodawców

Serwis społecznościowy Twitter rozważa umożliwienie reklamodawcom tworzenia osobnych witryn poświęconych promowanym markom - podał portal branżowy Brand Republic.

Tworzone w ten sposób witryny przypominałyby profile na Facebooku. Zabieg taki ma zwiększyć przychody Twittera z reklam. Obecnie serwis oferuje reklamodawcom bardzo ograniczone możliwości promocji - mogą oni jedynie reklamować się pośród wyświetlanych użytkownikowi wyników wyszukiwania. Przez dłuższy czas kierownictwo Twittera w ogóle było niechętne reklamom - pierwsze pojawiły się w serwisie dopiero w kwietniu ub.r.

(ATS, 06.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.