Polskie agencje PR wyróżnione przez Holmes Group
04.04.2011, 08:35
Siedem polskich agencji public relations zostało wyróżnionych w raporcie Holmes Group.
Holmes Group, międzynarodowa firma PR, tworzy co roku raport "European Consultancy Report Card" na temat branży. Tegoroczny klasyfikuje i opisuje ok. 200 agencji PR z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), które zdaniem autorów publikacji szczególnie wyróżniły się w ub.r. Na liście uwzględniono polskie agencje: Ciszewski PR, First PR, On Board, Partner of Promotion, Solski Burson-Marsteller, Profile i United PR. Partner of Promotion i Solski Burson-Marsteller zostały nominowane do tytułu Agencji Roku 2010 Europy Wschodniej (Eastern European Consultancy of the Year). Za agencję roku 2010 w regionie EMEA uznano bułgarską firmę M3 Communications.(RYD, 04.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










