Agencja Sare tworzy dom mediowy
Agencja e-mail marketingu Sare wydzieliła ze swoich struktur dom mediowy mail-media specjalizujący się w planowaniu kampanii e-mailingowych.
Utworzenie mail-media to realizacja strategii rozwoju Sare, która zakłada dostarczanie klientom kompletnych usług w obszarze e-mail marketingu. Firma ma korzystać z dostarczanych przez Sare narzędzi służących do optymalizacji kreacji wiadomości e-mail oraz doświadczenia firmy związanego z realizacją działań e-mail marketingowych. Firma skupi się na małych i nieeksploatowanych do tej pory bazach adresowych, które połączy w większe pakiety tematyczne. Takie kampanie uzupełni działaniami rozliczanymi za efekt (CPC i CPL) prowadzonymi w wyszukiwarkach i na platformach społecznościowych, a także kampaniami displayowymi. Oferta mail-media skierowana jest zarówno do domów mediowych, jak i klientów bezpośrednich. W związku z planowanym rozwojem mail-media w styczniu br. do zespołu dołączył Jarosław Nowak, który zajął stanowisko brand managera. Wcześniej pracował m.in. w Value Media i Omnicom Media Group. Kolejne osoby dołączą do zespołu mail-media jeszcze w pierwszym półroczu br.(BIT, RYD, 01.04.2011)










