Polskapresse przejmuje markę salonów samochodowych Gepard
01.04.2011, 08:15
Polskapresse odkupiła od Banku BPH SA prawa do nazwy i oznaczenia Gepard – sieci dealerów samochodów używanych. Polskapresse przejmuje też serwis internetowy Gepardauto.pl.
Polskapresse nie staje się w ten sposób właścicielem bądź współwłaścicielem salonów sieci Gepard – te należą do prywatnych inwestorów. Polskapresse nabyła jedynie prawa do nazwy i serwisu internetowego i, jak zapowiada Magdalena Chudzikiewicz, rzeczniczka wydawnictwa, "zamierza z tego tytułu czerpać korzyści". "Obecnie przygotowujemy się do relaunchu i rebrandingu sieci" – zapowiedział w komunikacie wiceprezes Polskapresse Grzegorz Haftarczyk. "Inwestycja w jedną z największych sieci sprzedaży samochodów używanych służy umocnieniu naszej pozycji na rynku motoryzacyjnym". Chudzikiewicz wyjaśnia, że wydawnictwo jest już obecne na rynku motoryzacyjnym jako właściciel serwisu Moto.gratka.pl. Tłumaczy, na czym będzie polegał rebranding sieci Gepard: – Chcemy połączyć markę Gepard z marką Gratka. To umocni nas jako właściciela Gratki – mówi. Sieć Gepard w ramach rebrandingu otrzyma nową nazwę, ale Chudzikiewicz nie ujawnia jaką. Partnerami finansowymi Polskapresse w tym przedsięwzięciu są Getin Noble Bank i Getin Leasing, oferujące kredyty samochodowe i leasing. Gepard to jedna z największych w Polsce sieci dealerów samochodów używanych. Powstała w 2003 roku z inicjatywy GE Money Banku (obecnie Bank BPH) i dealerów samochodów używanych. Obecnie sieć zrzesza blisko 150 dealerów.(BIT, 01.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










