Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MRM/Momentum realizuje konkurs dla MasterCard

Agencja usług marketingowych MRM/Momentum (McCann Erickson Group) odpowiada za przygotowanie konkursu dla MasterCard Europe.

W konkursie mogą wziąć udział wszyscy, którzy zapłacą za zakupy kartą MasterCard (wydaną przez dowolny bank) w dowolny weekend do końca roku. Można wygrać m.in. laptopy i kamery cyfrowe. Transakcję trzeba zgłosić SMS-em, przez Internet lub telefonicznie. Konkursowi, który rusza dzisiaj, towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVN, Polsat), prasie (m.in. ”Gazeta Wyborcza”), radiu i Internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

(MAP, 07.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.