W biurze reklamy sieci Multikino wydzielono dwa działy
29.03.2011, 09:08
W biurze reklamy sieci kin Multikino powstały dwa działy: departament obsługi kluczowych klientów oraz departament new bussines.
Pierwszym kieruje Joanna Oczkowska, drugi prowadzony jest przez Klaudię Grabarczyk. Obie awansowały ze stanowisk key account managerów. Powstanie działów ma usprawnić kontakty z klientami i partnerami biznesowymi oraz ułatwić pozyskiwanie zleceń długoterminowych. To kolejne specjalistyczne struktury w biurze reklamy Multikina. W 2009 roku powstał dział sprzedaży specjalnej i sponsoringu, któremu szefuje Artur Chmielewski. Oferta sieci reklamowej Multikina obejmie łącznie 34 kina (210 ekranów) w 25 miastach.(DOK, 29.03.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










