Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 29, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W biurze reklamy sieci Multikino wydzielono dwa działy

W biurze reklamy sieci kin Multikino powstały dwa działy: departament obsługi kluczowych klientów oraz departament new bussines.

Pierwszym kieruje Joanna Oczkowska, drugi prowadzony jest przez Klaudię Grabarczyk. Obie awansowały ze stanowisk key account managerów. Powstanie działów ma usprawnić kontakty z klientami i partnerami biznesowymi oraz ułatwić pozyskiwanie zleceń długoterminowych. To kolejne specjalistyczne struktury w biurze reklamy Multikina. W 2009 roku powstał dział sprzedaży specjalnej i sponsoringu, któremu szefuje Artur Chmielewski. Oferta sieci reklamowej Multikina obejmie łącznie 34 kina (210 ekranów) w 25 miastach.

(DOK, 29.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.