Polska Organizacja Turystyczna nadal bez agencji do promocji kraju w Chinach
Polska Organizacja Turystyczna po raz drugi rozpisała przetarg na realizację działań promocyjnych w Chinach.
Poprzednie postępowanie unieważniono, bo żadna z pięciu nadesłanych ofert nie spełniła wymogów formalnych. Do przetargu zgłosiły się: sieciowa agencja Ogilvy, polskie firmy konsultingowe Scarlet Oak i Classic China oraz chińskie agencje Beijing Talent Union Business Service i Lavender Media China. Polska Organizacja Turystyczna ponownie rozpisała przetarg reklamowy. Szuka podmiotu, któremu zleci m.in. realizację kampanii w mediach, prowadzenie działań media relations, doradztwo z zakresu wspólnych działań marketingowych z przewoźnikami lotniczymi, a także monitorowanie działań organizacji konkurencyjnych wobec POT. To kolejny przetarg nieograniczony na zagraniczną promocję kraju. POT wybiera także firmę do zorganizowania promocji w Czechach i na Słowacji.(DOK, 29.03.2011)










