Dział: PRASA

Dodano: Marzec 28, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W marcu sprzedaż "Uważam Rze" przekroczyła 140 tys. egz.

Sprzedaż tygodnika "Uważam Rze. Inaczej Pisane" rośnie z każdym wydaniem – wynika z oficjalnych danych udostępnionych przez Presspublikę - wydawcę tytułu.

Pierwsze cztery numery tygodnika z lutego br. miały średnią sprzedaż na poziomie 114 tys. egz. Wydania z marca br. mają według prognoz wydawnictwa jeszcze lepsze wyniki – numery z 7 i 14 marca osiągnęły średnią sprzedaż wynoszącą ok. 142 tys. egz. – Liczymy na to, że "Uważam Rze" będzie walczyło o miejsce w czołówce polskich tygodników opinii – zapowiada Paweł Lisicki, redaktor naczelny ”Uważam Rze” i ”Rzeczpospolitej”. W styczniu br. ”Polityka” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) miała średnie rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 145,5 tys. egz. ”Wprost” (AWR "Wprost”) zanotował w tym czasie 120,6 tys. egz., a ”Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) – 113 682 egz. (wszystkie dane ZKDP). Te trzy tytuły kosztują 5 zł, a pierwsze wydania ”Uważam Rze” sprzedawano po 1,90 zł. Ostatnio wydawca zdecydował się drukować tygodnik na lepszym papierze. To wpłynęło także na podniesienie ceny do 2,90 zł, ale wydawca zaznacza, że to wciąż cena promocyjna. – W najbliższym czasie nie przewidujemy zmiany ceny promocyjnej. Chcemy, by z naszym tygodnikiem zapoznało się jak najwięcej czytelników. Wierzymy w jego jakość – mówi Lisicki. Monika Rychlica, head of non-broadcast w domu mediowym Initiative Warszawa, przyznaje, że "Uważam Rze” osiągnęło bardzo dobry wynik. – Reklamodawcy na pewno dużo przychylniej będą patrzyli na ten tytułu zarówno ze względu na poziom sprzedaży, jak i jej zmianę – mówi Rychlica. Dodaje, że poziom sprzedaży tygodnika ustabilizuje się dopiero po kilku miesiącach, gdy minie jego kampania reklamowa oraz zniknie efekt nowości. – Ale wynik przekraczający ponad 100 tys. egz. daje temu tytułowi prawo bycia w pierwszej lidze tygodników – podkreśla. Średnia sprzedaż tygodników w styczniu 2011 roku

(SK, 28.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.