Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

3 mln zł na promocję drobiu

Krajowa Rada Drobiarstwa rozpisała przetarg na kreację i realizację kampanii drobiu pt. ”Ciesz się smakiem i zdrowiem – wybieraj drób”.

Akcja ma być prowadzona we wrześniu i październiku br. Planowana jest w telewizji, a jej uzupełnieniem mają być reklamy w Internecie i prasie. Kampania będzie współfinansowana ze środków unijnych - jej łączny budżet oszacowano na ok. 3 mln zł. Będzie to kolejna kampania propagująca spożycie drobiu. W listopadzie ub.r. Krajowa Rada Drobiarstwa rozpoczęła kampanię mięsa gęsiego za 2,5 mln zł. Kreację przygotowała wtedy agencja BrandComm, która już zapowiedziała udział w przetargu na ”Ciesz się smakiem i zdrowiem”.

(DOK, 23.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.