3 mln zł na promocję drobiu
23.03.2011, 09:12
Krajowa Rada Drobiarstwa rozpisała przetarg na kreację i realizację kampanii drobiu pt. ”Ciesz się smakiem i zdrowiem – wybieraj drób”.
Akcja ma być prowadzona we wrześniu i październiku br. Planowana jest w telewizji, a jej uzupełnieniem mają być reklamy w Internecie i prasie. Kampania będzie współfinansowana ze środków unijnych - jej łączny budżet oszacowano na ok. 3 mln zł. Będzie to kolejna kampania propagująca spożycie drobiu. W listopadzie ub.r. Krajowa Rada Drobiarstwa rozpoczęła kampanię mięsa gęsiego za 2,5 mln zł. Kreację przygotowała wtedy agencja BrandComm, która już zapowiedziała udział w przetargu na ”Ciesz się smakiem i zdrowiem”.(DOK, 23.03.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










