Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 23, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Największym grupom witryn przybyło użytkowników

Większości największych grup domen w styczniu br. przybyło odwiedzających w porównaniu z grudniem 2010 roku – wynika z badania Megapanel PBI/Gemius dotyczącego grup witryn.

Horizontal bar chart Liderem zestawienia wśród grup witryn pozostaje Google, która w styczniu br. miała 16,7 mln użytkowników (spadek o 0,1 proc. w porównaniu z grudniem ub.r.). Wyprzedziła witryny należące do Grupy Onet.pl – 13,4 mln (wzrost o 0,7 proc.) i Naszej Klasy – 12,3 mln (wzrost o 0,5 proc.). Dalej znalazły się grupy: Wirtualna Polska – 12,2 mln (wzrost o 0,4 proc.), YouTube.com – 11,8 mln (spadek o 0,6 proc.), Gazeta.pl – 11,7 mln (wzrost o 1,7 proc.), Allegro.pl – 11,6 mln (spadek o 0,4 proc.), Interia.pl – 11,5 mln (wzrost o 1,1 proc.), O2.pl – 10,3 mln (10,2 mln (wzrost o 0,6 proc.) i Facebook.com – 9,9 mln (wzrost o 3,2 proc.). W rankingu domem w styczniu br. liderem była Google.pl z 15,9 mln użytkowników (spadek o 0,1 proc. w porównaniu z grudniem ub.r.). Kolejne były: Nk.pl – 12,3 mln (wzrost o 0,6 proc.), Onet.pl – 12,1 mln (wzrost o 0,4 proc.), YouTube.com – 11,8 mln (spadek o 0,6 proc.), Google.com – 11,7 mln (spadek o 0,4 proc.), Allegro.pl – 11 mln (spadek o 0,5 proc.), Wp.pl – 10,9 mln (wzrost o 1,2 proc.), Facebook.com – 9,9 mln (wzrost o 3,2 proc.), Wikipedia.org – 9,3 mln (wzrost o 8,5 proc.) i Interia.pl – 8,2 mln (wzrost o 2,3 proc.).

(KOZ, 23.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.