Cinemax2 już obecny na polskim rynku
07.11.2005, 09:39
HBO Central Europe wprowadził na polski rynek kanał filmowy Cinemax2. Towarzyszy temu kampania reklamowa pakietu HBOMax Pak, w którego skład wchodzi nowa stacja.
Cinemax2 nadaje w polskiej wersji językowej 18 godzin w dni powszednie i 24 godziny w weekendy. Kanał jest dostępny w Cyfrowym Polsacie oraz w ofercie operatorów kablowych Aster w Warszawie i Krakowie. Można go oglądać w płatnym pakiecie HBOMax Pak, w którego skład wchodzą też: Cinemax, HBO i HBO2. Oprócz tego jest on bez dodatkowych opłat dostępny dla dotychczasowych abonentów kanału Cinemax. Wraz ze startem kanału ruszyła kampania reklamowa pakietu HBOMax Pak. Jako nośniki wykorzystano telewizję (TVN 24, TV 4, TVN Siedem, MTV Polska, Viva Polska, Cartoon Network, Hallmark), Internet (portale Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, o2. pl. oraz komunikatory Gadu-Gadu i Tlen), spoty w kinach, reklamę BTL w biurach obsługi klienta i warszawskiej Galerii Mokotów oraz mailing do abonentów. Kreację przygotowało HBO Polska, media kupił i zaplanował Macroscope OMD. Kampania potrwa do połowy listopada.(MS, 07.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










