K2 pochwaliła się wynikami finansowymi
Grupa K2 Internet SA planuje rozwój swoich brandów i większą aktywność w zakresie mediów społecznościowych i marketingu mobilnego.
Firma przedstawiła wyniki finansowe za 2010 rok. Przychody K2 w stosunku do 2009 roku zwiększyły się o ponad 29 proc. i wyniosły 55,8 mln zł. Zysk netto wyniósł 4,3 mln zł. Były to najlepsze wyniki finansowe w historii firmy. W 2011 roku Grupa K2 Internet zamierza postawić na większe usamodzielnienie swoich brandów. W ramach grupy oprócz czołowej marki - agencji interaktywnej K2 - działają: interaktywny dom mediowy ACR, agencja marketingu zintegrowanego Brainshop U-Boot, K2 WEB Systems (spółka, która dostarcza dedykowane rozwiązania informatyczne dla biznesu). – Chcielibyśmy, aby nasze marki były bardziej widoczne na rynku, działały niezależnie od K2 i miały więcej zewnętrznych klientów – mówi Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2 Internet SA. W Grupie K2 pracuje obecnie 250 osób. W zeszłym roku firma straciła dwóch klientów - Peugeota i Kompanię Piwowarską, a zyskała Grupę Żywiec, LG, MTV HD, Centrum Nauki Kopernik.(RYD, 22.03.2011)










