Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 18, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Totalizator Sportowy szuka agencji PR

Totalizator Sportowy w przetargu nieograniczonym szuka agencji public relations, której zleci opracowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zarządzania kryzysowego.

Do zadań wybranej agencji (lub konsorcjum) ma także należeć administrowanie profilem na portalu społecznościowym i wsparcie działań media relations, w tym m.in. przygotowanie baz dziennikarzy i organizacja konferencji prasowych. Umowa ma obowiązywać do końca br., z możliwością przedłużenia o 12 miesięcy.

(DOK, 18.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.