Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 18, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Bałuk jednym z 14 kandydatów na prezesa SAR

Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Poland, kandyduje na prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jest jedynym spośród zgłoszonych przez agencje kandydatów, który oficjalnie potwierdził swój udział w wyborach organizowanych przez SAR.

Stowarzyszenie w tym roku zmieniło zasady wyboru szefa związku. Wysłało do swoich członków list, w którym zachęcało do zgłaszania kandydatur. Na razie zaproponowano 14 osób. Kandydatów można zgłaszać do 22 marca, wtedy podczas walnego zgromadzenia członków SAR odbędzie się wybór nowego szefa. Kandydaci będą mieli za zadanie przedstawienie w dwuminutowej prezentacji koncepcji rozwoju SAR. Nowy prezes zostanie wyłoniony w tajnym głosowaniu. Podczas walnego zgromadzenia zostaną zorganizowane wybory uzupełniające do zarządu stowarzyszenia. Z prac we władzach SAR zrezygnował bowiem Kot Przybora, prezes zarządu PZL, a także Sławomir Stępniewski, prezes Hypermedia. Deklarację startu w wyborach uzupełniających do zarządu zgłosili: Magdalena Czaja - prezes agencji reklamowej San Markos, Grażyna Skarżyńska - dyrektor zarządzająca i partner Albert Lumberjacker oraz Anna Pańczyk - dyrektor zarządzająca Change Integrated. Nowy szef SAR zastąpi na stanowisku Annę Lubowską, która awansowała w strukturach sieci domów mediowych MEC i w związku z tym nie będzie ponownie kandydować na prezesa organizacji. SAR zrzesza 73 podmioty - agencje reklamowe, agencje brand designu, domy mediowe i agencje interaktywne.

(RYD, 18.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.