BPH TFI przekonuje, że ma ofertę nie tylko dla bogatych
Nowy fundusz BPH TFI Multi Inwestycja jest promowany w kampanii reklamowej w prasie i Internecie.
Kampanii towarzyszy konkurs "Strzał w 10 z BPH TFI", w którym wygrywa co 10. osoba inwestująca minimum 10 tys. zł w fundusz BPH Multi Inwestycja. "W ostatnich dwóch latach aktywność reklamowa funduszy była mniejsza. W obecnej kampanii, dzięki minimalnej kwocie inwestycji - 1000 zł, fundusz jest kierowany nie tylko do osób bogatych" - wyjaśnia w komunikacie powód kampanii Marcin Bednarek, wiceprezes zarządu BPH TFI. W mediaplanie kampanii znalazły się dzienniki ("Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Gazeta Giełdy Parkiet", "Puls Biznesu") i tygodniki ("Polityka", "Wprost"). Zaplanowano też intensywną obecność w Internecie (Onet.pl, Wp.pl. Interia.pl, Gazeta.pl, serwisy sieci Bizon i AdNetwork). Fundusz będzie również reklamowany na materiałach POS i podczas działań z zakresu marketingu bezpośredniego. Kreację kampanii, która potrwa do 29 kwietnia, przygotowała agencja Walk The Line, za zakup mediów odpowiedzialny jest Starcom.(AP, 17.03.2011)










