Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 16, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Star Media będzie planował media dla Lavazzy

Dom mediowy Star Media wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla producenta kawy Lavazza.

W ramach podpisanej umowy Star Media zajmie się nie tylko mediami, ale również adaptacją na polski rynek materiałów reklamowych. W kwietniu br. ma ruszyć pierwsza obsługiwana przez Star Media kampania Lavazzy w telewizji. Poprzednio Lavazza współpracowała w zakresie planowania mediów z agencją Arip. Star Media wziął udział w przetargu dzięki rekomendacji Media Italia – partnerskiej agencji z międzynarodowej grupy Columbus Media International zrzeszającej niezależne domy mediowe.

(RYD, 16.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.