Media Express zakończyła rebranding
14.03.2011, 09:17
Media Express (grupa ZPR), były wydawca "Super Expressu", zakończyła proces przekształcenia się w agencję marketingową.
W strukturach firmy powstały cztery działy: PressPartner, BabyBoomers, Metrio Publishing i Print & Distribution. Media Express oferuje klientom: strategię komunikacji, zakup i planowanie mediów, tworzenie eventów marketingowych, zarządzanie komunikowanymi informacjami, ich publikację oraz druk. Prezesem zarządu został Marek Białek, który jednocześnie jest dyrektorem biura reklamy i ogłoszeń "Super Expressu" w spółce Murator SA. Dział PressPartner specjalizuje się w zakupie i planowaniu mediów, zajmuje się również organizacją eventów oraz produktów marketingowych kierowanych do młodych ludzi. Jednostką kierują Maciej Żegota, były dyrektor CR Media Consulting SA, i Beata Stachowska, była dyrektor działu digital signage CR Media Consulting SA. BabyBoomers oferuje komunikację dedykowaną grupie 50+. Dostarcza klientom serwis obejmujący analizy rynkowe, zakup i planowanie mediów, dedykowane rozwiązania marketingowe. Dyrektorem działu został Waldemar Izdebski, kiedyś dyrektor ds. badań i planowania mediów w Domu Sprzedaży Prasy Regionalnej Mediatak. Dział Metrio Publishing, którym kieruje Sylwia Bargieł (była redaktor naczelna Direct Publishing Group), produkuje magazyny na zamówienie klienta. Z kolei Print & Distribution zajmuje się drukiem prasy i usługami poligraficzno-wydawniczymi. Dyrektorem tego działu został Jarosław Wójcik, były kierownik działu prepress RR Donnelley Europe. - Zależy nam na tym, żeby spółka Media Express zaistniała w świadomości klientów jako agencja marketingowa, a nie kojarzyła się już z "Super Expressem" – mówi Beata Stachowska, dyrektor zarządzająca działu PressPartner. W firmie pracuje 25 osób. Jako agencja marketingowa Media Express pozyskała już kilkunastu klientów.(RYD, 14.03.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










