Sieć reklamy afiliacyjnej Trade Tracker otwiera oddział w Polsce
11.03.2011, 08:59
Międzynarodowa sieć reklamy afiliacyjnej Trade Tracker otwiera w Polsce swój siódmy europejski oddział.
Firma ma swoje biura w Holandii (główna siedziba), Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii, Finlandii i na Węgrzech. Szefem polskiego oddziału został Tomasz Cisek, jeden z założycieli sieci Adnet SA. Wcześniej był on m.in. dyrektorem apteki internetowej Doz.pl i członkiem zarządu EMPiK. Klienci Trade Tracker to m.in. sklepy e-commerce: 4myCar.pl, Cupido,pl, DecoBazaar, TravelNow.pl, BizuteriaZegarki.pl. Klientami sieci są również m.in. TUI i Vodaphone. W Polsce Trade Trucker zatrudnia dziewięć osób i prowadzi kampanie dla 10 klientów.(AP, RYD, 11.03.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










