Ringier Axel Springer Polska wydaje dwumiesięcznik "Auto Test"
09.03.2011, 08:14
Dziś na rynku zadebiutował dwumiesięcznik motoryzacyjny "Auto Test". Jego wydawcą jest Ringier Axel Springer Polska.
Magazyn jest skierowany do osób planujących zakup samochodu. Zawiera testy i porównania aut różnych marek. ”Sądzimy, że brakuje na rynku czasopisma, które w wyczerpujący sposób pomagałoby w podjęciu decyzji o wyborze samochodu. Dlatego rozpoczynamy testowanie tytułu, który odpowiada na to zapotrzebowanie” – napisał w komunikacie Paweł Tomaszek, dyrektor wydawniczy segmentu motoryzacyjnego w Ringier Axel Springer Polska. ”Auto Test” liczy 100 stron i kosztuje 9,90 zł. Wydawca nie podaje jego nakładu. Redaktorem naczelnym jest Stanisław Sewastianowicz, szef redakcji tygodnika ”Auto Świat” (również Ringier Axel Springer Polska); na okładce nowego pisma pojawia się logo tego tygodnika. Wejściu czasopisma na rynek towarzyszy kampania promocyjna w radiu i tytułach prasowych Ringier Axel Springer Polska. Wydawnictwo przygotowało ją we własnym zakresie.(SK, 09.03.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










